Vanuit hun gecombineerde ervaring begonnen voormalig wielrenner Brent Luyckx, mede-oprichters Axel Roelants, huidig pro-wielerfenomeen Mathieu van der Poel samen te werken. Om suppletie te ontwikkelen die niet alleen van hoge kwaliteit zijn , maar ook maagdarmvriendelijk.
Al snel besefte het drietal dat terwijl de hele sportvoedingsmarkt opereerde volgens een ‘one size fits all-model’. Oftewel vanuit het idee dat supplementen in elk lichaam op dezelfde manier werken en dezelfde effecten hebben – dit is een wetenschappelijk achterhaalde opvatting.
In feite heeft iedereen een uniek genetisch profiel en verwerkt suppletie daarom op een andere manier.
Bij 4GOLD gaan we verder dan deze methoden. Onze missie is om individuen te voorzien van écht gepersonaliseerde supplementen en inzichten.
Ons innovatieve dataplatform integreert miljoenen datapunten.—van DNA en bloedresultaten tot wearables en lifestyle factoren—om ervoor te zorgen dat jouw supplementen perfect aansluiten bij jouw unieke behoeften.
Deze aanpak zorgt ervoor dat je niet alleen gepersonaliseerde supplementen ontvangt, maar ook aanvullende inzichten krijgt om je levensstijl te verbeteren op basis van de unieke vereisten van jouw lichaam. Waardoor je optimale gezondheid en prestaties kunt bereiken.
Onze missie : 4GOLD streeft naar een wereld waarin iedereen de beste versie van zichzelf kan worden. Door middel van data-gedreven inzichten en gepersonaliseerde supplementen.